2015. január 31., szombat

ORSAY kötött hosszú csíkos mellény tunika L-es - Jelenlegi ára: 800 Ft


Orsay lazán kötött, hosszú, extra nagy kámzsás tunika/mellény.
Színe sötétszürke és világosszürke csíkozású. Karcsúsított fazonú.
Beleírt méretekb L-es,  mértem:
hossz :  78 cm
mell: 2*50-56 cm
Anyaga: szerintem kevertszálas, akrilt is tartalmaz
A feltett termékeim mind hibátlanok, tökéletes állapotúak, néha újak, enyém, vagy valamelyik rokoné volr. Ha estetleg van valami probléma, azt feltüntetem. Most egy kicsit lejjebb vittem az árakat, de csakis azért, mert sok termékem van és foglalják a helyet, gondoltam másnak hátha megtetszik valamelyik : -).....
 
súly:  280 g
Posta: 725 Ft
(Utolsó  kép illusztráció, kedvcsináló: -))
 
TIPP:  Ha több dolgot is vásárolsz tőlem egyidejűleg, akár 790 Ft-os MPL Vaterafutárral kedvező szállítási díjért hozzájuthatsz mindhez 2kg-os mennyiségig (ruhától függően akár 6-7 db is lehet).
     
  
Felmerülő kérdésre szívesen válaszolok!
Kellemes nézelődést kívánok!     
Köszönöm, hogy megtekintetted a termékeimet!


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2015-02-21 15:26
. ORSAY kötött hosszú csíkos mellény tunika L-es - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése