2015. március 30., hétfő

AIR Optix Night & day havi kontaktlencse +1.5 - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

AIR Optix Night & day kontaktlencse +1. 5  BC 8. 6  Dia 13. 8
Ez a havi kontaktlecse 1 hónapig bent lehet egyfolytában, így ápoló folyadék sem kell hozzá.
Hordási idő: havi (éjjel-nappal)
A Ciba Vison új fejlesztése a TriComfort technológia, melynek segítségével 5x nagyobb az oxigén áteresztő képessége az AIR OPTIX lencséknek, mint a hagyományos lencséknek. Ez, párosítva a lencse kiváló nedvességmegtartásával, eredményezi az egyik legkényelmesebb kontaktlencsét.
Azért 5 db mert vettem egy 6 db-os dobozt és mikor beraktam az elsőt, akkor vettem észre, hogy valami nem stimmel. Én mínuszos vagyok és véletlenül pluszost rendeltem.
A másik szememre is van +2. 00-es azt is árulom ugyan ezen okból.


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2015-04-19 13:37
. AIR Optix Night & day havi kontaktlencse +1.5 - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése