2015. március 30., hétfő

Samsung Galaxy S4 mini LTE - Jelenlegi ára: 47 000 Ft

Eladó a címben is megnevezett telefon készülék. Újonnan vettem . Előfizetéses a készülék de sok éve vagyok a szolgáltatónál. Adok rá garanciát hogy nem lesz letiltva. Novemberben vásároltam.
Minden tartozéka megvan, vigyáztam rá. Kijelző lefóliáztam amin van 1-2 karc. Többi a képen látható.
Csere köszönöm de nem érdekel, esetleg műszakis kis autóra rá tudok pótolni 50000. -ft körüli összeget. Ha drágább autó akkor van egy sony i5 processzoros laptopom is : )
Előre utást nem szeretem ezért nem is kérek ilyet senkitől. Ha valaki postával kéri a készüléket adja fel postai csekken a pénzt a nevemre, címemre így lesz bizalom hogy nem szökök meg az árával. Ha megérkezett a pénz küldöm is.
Személyesen csak Sülysápon házamban vehető át. Nem boltolgatok vasútállomáson, plázákban, parkolóban. Ennél én igényesebb ember vagyok.
Kérlek nézd meg a többi hirdetésemet is. Hátha megtetszik valami


Jelenlegi ára: 47 000 Ft

Az aukció vége: 2015-04-19 22:52
. Samsung Galaxy S4 mini LTE - Jelenlegi ára: 47 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése